خودرو سازی آمریکا در پنج دهه اخیر تغییرات بسیاری داشته که گاهاً خوشایند بوده و در بعضی از موارد هم پس رفت شدیدی داشته است. زمانی که در دهه پنجاه و شصت با ارزان شدن قیمت سوخت، و رفاه نسبی بالاتر زندگی، زیاده خواهی و بلندپروازی زندگی به سبک آمریکایی باعث شد که طراحان بدون هیچ محدودیتی اقدام به ایده پردازی کنند. در حال حاظر خودروهای آمریکایی دهه پنجاه و شصت میلادی، در صورت تمیز بودن و داشتن اصالت کافی دست به دست با قیمت های بالا خرید و فروش می شوند و استایل و سبک خاصی را دارند که هنوز طرفداران خاص خود را در تمام دنیا داشته و دارند.

اما با گذشت زمان، تغییرات سیاسی و اثر گذاری خودروهای وارداتی دیگر از ژاپن، آلمان و جدیداً از کره، باعث شده که دیگر خودروهای آمریکایی دیگر آن صلابت گذشته را نداشته باشد و تبدیل به معجون های شترگاوپلنگی بشوند که علیرغم جذابیت های بصری و کیفیت قابل قبول نسبت به قیمت عرضه شده، دیگر آن وقار و عظمت گذشته را نداشته باشند.
وبلاگ فرزاد برخورداری...
ما را در سایت وبلاگ فرزاد برخورداری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 7:50