دوستان عزیز. این افتخار رو داشتم که در مسابقه طراحی خودرو سایپا در سال 90 ، طرح بنده به عنوان منتخب هیئت داوران و کامل ترین طرح از لحاظ مسائل فنی معرفی شد و جایزه گرفت. البته مطلب کمی قدیمیه و دیگه از مسابقه سایپا خبری نشد ، اما بعضی از دوستان علاقمند بودند که کار نهایی بنده رو ببینند.
طرح حس رترو داره و احساس یک خودروی قدیمی رو به آدم القاء میکنه. امید دارم که طرحم موفق بوده باشه ، اما حیف که این حرکت ها فقط در مسابقات منتهی میشه و هیچوقت به مرحله تولید نمیرسه و ما همچنان مجبور به خرید و راندن پراید میمانیم و خواهیم ماند.
وبلاگ فرزاد برخورداری...
ما را در سایت وبلاگ فرزاد برخورداری دنبال میکنید
برچسب: طرح های برنده در جشنواره خوارزمی, نویسنده: بازدید: 296 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 11:26